Címkék

Webész

Egy webfejlesztő mindennapjai.

Feedek

A puding próbája

2009.11.24. 14:17 | tatarbj | Szólj hozzá!

Címkék: portál puding kisbolt

A jó programozót honnan lehet megismerni. Hogy állandóan a gép előtt ül, valami elmebeteg zenét hallgat és pötyög a klaviatúrán? Szerintem ez ebben a formában nem igaz. Még ha én igen is sokat ülök a gép előtt, általában elmebeteg zenét hallgatok és rendszerint pötyögök a klaviatúrán - akkor se mondhatni, hogy csak ez jellemezne. Néha elmegyek a kisboltba is!
Tegnap sikerült a kisboltba leugrani és vettem tejet. Van egy bizonyos termék, ami azt hírdeti magáról, hogy kétféle (értsd: duo) pudingot tudsz vele csinálni, egymásba kell őket önteni meg ilyenek. Kipróbáltam, inkább kevesebb, mint több sikerrel. A siker persze csak akkor látszott, mikor Nórival megkóstoltuk éjjel és megállapítottuk, hogy "jó".

De volt más furcsa is. Mikor nincs fizetés, késik meg ilyenek, akkor ki kell találni valamit, amivel rá lehet bírni a főnököt, hogy de azért mégis... Persze olcsó és aljas munka jelszóval levédeni a publikus könyvtárakat, aztán jeleztek is, hogy nem érik el a portált, de én meg nem érek rá feloldalni az egyébként nehéz jelszavamat. Valahova felírtam pedig...

És mikor már végleg elég volt az ilyenekből, akkor pedig megyek mosogatni, az éjjeli pudingos edényeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://webesz.blog.hu/api/trackback/id/tr461548868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása